Pages

Ads 468x60px

5 Aralık 2012 Çarşamba

Günlük Hayattan Terimler 2

Günlük hayattan terimler konusuna daha önce deyinmiştik.İlk konuyu bitiren arkadaşlarımız ikincisine geçebilirler.Bunda da hayattan terimlerin 2'si yer almakta.İyi çalışmalar arkadaşlar.

İlk defa başlayacak arkadaşlar buradan konunun 1. bölümüne ulaşabilirler.






Günlük Hayat Konuşmaları 2
Acele Et
Hurry Up
Anlıyorum
I Understand
Biliyorum
I Know
Bilmiyorum
I don't Know
İstiyorum
I Want
Yardım Edin
Help Me
Dün
Yesterday
Bugün
Today
Yarın
Tomorrow
Burada
Here
Şurada
There
Sağda
On The Right
Solda
On The Left
Önde
On The Front
Arkada
On The Back
Elimde Var
Yes, On Hand
Nerelisiniz?
Where are you from?
Nasıl Yardımcı Olabilirim
How can i help you

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

 
Blogger Templates